Posturi Disponibile:

Asistent Manager

Candidatul ideal

  • Studii medii/ superioare;
  • Experienta reprezintaun avantaj;
  • Cunostinte de operare f bune PC (Pachet Office) si de utilizare a echipamentelor de birou (copiator, fax, telefon);
  • Persoana serioasa, ordonata, dinamica ;
  • Abilitati deosebite de comunicare, orientare catre client;
  • Responsabilitate, punctualitate, ordine şi acurateţe;
  • Fire vesela, optimista;
  • Limba Engleza: nivel avansat;
  • O scurta descriere personala la momentul aplicarii.

Descrierea jobului

  • Asigura fluxul de comunicare (verbala si scrisa) intre departamentele companiei, dar si intre Managerul General si ceilalti angajati ai companiei
  • Desfasoara activitati de receptive - secretariat si asistenta a Managerului General, totodata acordand suport pentru departamantele: administrativ, logistica, vanzari
  • Preia şi efectueaza legaturi si convorbiri telefonice, primeste si distribuie corespondenta
  • Tine agenda intalnirilor cu clientii, pentru Directorul General
  • Furnizeaza diverse informatii, la cerere (taxi, restaurante, mersul trenurilor, etc.)
  • Multiplica documentele conform cerintelor
  • Primeste si directioneaza in firma clientii şi vizitatorii
  • Asigura activitate de protocol pentru clienti si vizitatori
  • Organizeaza si supravegheaza activitatea de curierat
  • Inregistreaza orice document care intra / iese din firma
  • Organizeaza livrarea si se asigura de primirea facturilor de catre client.

Beneficii

  • salariu negociabil in functie de experienta
  • bonuri de masa
  • mediu de lucru placut